Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שירה איסקוב

שירה איסקוב. בחשיפתה האמיצה הביאה את. ארבעה חודשים אחרי ששרדה את ניסיון הרצח על ידי בעלה אביעד משה שירה איסקוב מדברת לראשונה. 15 hours agoשירה איסקוב.

Pin On אוכל [ 467 x 700 Pixel ]
Pin On אוכל

רועי עידן איסקוב מגיעה לבית המשפט.

הנאשם אף הורשע בהתעללות בבנו הקטן שצפה במעשים. לפי כתב האישום שירה איסקוב התחננה שבעלה יפסיק להכות ולדקור אותה וקראה לשכנים לפרוץ את דלת הבית כשהתבוססה בדמה. עשרות רבות של חבטות במערוך עץ בפניה שבירת שיניה.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום רביעי את אביעד משה בניסיון רצח וחבלה חמורה של אשתו לשעבר שירה איסקוב. באדיבות המשפחה אחרי ששרדה את ניסיון הרצח המזעזע על ידי בעלה אביעד משה בערב ראש השנה שירה איסקוב בת ה-31 ביקשה הערב שלישי ממשפחתה להעביר לתקשורת את תמונתה בעודה מאושפזת במצב קשה בבית החולים. אולפני הרצליה שירה איסקוב ששרדה ניסיון רצח של בעלה לשעבר שמשפטו מתנהל ושכנתה עדי גוזי שגילתה תושייה והצילה את חייה בבית במצפה רמון ריגשו אמש יום ד בעת שהשיאו משואה בטקס יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל.

שירה איסקוב בבית החולים צילום. רועי עידן שירה איסקוב התייצבה הבוקר ראשון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כדי להעיד במשפטו של אביעד משה שניסה לרצוח אותה כשהיו נשואים. ההחלמה שלה צפויה להיות ארוכה ומורכבת ולפי ההערכות היא צפויה להיארך יותר מחצי שנה.

Watch popular content from the following creators. שירה איסקוב ועדי גוזי השיאו משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל. צפו בסרט המלא של בן שני.

היא מתייצבת בפנים גלויות מול המצלמות של עובדה ומדברת בכנות ובאומץ על האירועים שקדמו לתקיפה. שירה מאושפזת בימים אלה בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא סובלת מפציעות גופניות רבות וקשות. חמל בר גפן הרב אליהו מימון מנהל אגף עגונות בהנהלת בתי הדין סיפר.

מי שהפכה לגיבורה לאומית לא מהסיבות הנכונות מספרת בראיון. שירה איסקוב מעידה בביהמש - Curated tweets by kann_news הוא אמר לי. אביעד משה שירה איסקוב צילום.

Pin On אוכל [ 467 x 700 Pixel ]

Pin On אוכל

Life Is Beautiful לנהגים שבינכם קבוצת Cobra המובילה במיגון רכבים מ Movie Posters Lens Movies [ 800 x 800 Pixel ]

Life Is Beautiful לנהגים שבינכם קבוצת Cobra המובילה במיגון רכבים מ Movie Posters Lens Movies

Life Is Beautiful תהיו עדי In 2021 [ 640 x 360 Pixel ]

Life Is Beautiful תהיו עדי In 2021